poniedziałek, 14 maja 2012

Rozdział 5 / nowy grafik

Kelnerka przyniosła złożone przez nas wcześniej zamówienia . Otworzyłam usta ze zdziwienia , kiedy zobaczyłam wielkość pizzy mojej i Harry'ego .
 - Harry , przecież ja tego nie zjem - powiedziałam .
 - Oj zjesz , przecież nie jest taka wielka , jak ci się wydaje - powiedział z cwaniackim uśmieszkiem .
 - Nie , nie , wcale nie jest duża - odpowiedziałam mu .
 - Jak nie wciśniesz , to damy Niallowi .
 - Co mi dacie?! - zapytał Nialler .
 - Trochę pizzy , jeśli Alex nie wciśnie .
 - Ja bardzo chętnie przyjmę to żarełko .
 - Ale nie jest powiedziane , że je dostaniesz , więc się nie nastawiaj - zgasił go Zayn .

* 15 minut później*

 - Niall? - zapytałam .
 - Co?
 - Chcesz pizzy?
 - I ty się jeszcze pytasz?! Oczywiście , że tak!
 - Dobra , ale poproś .
 - Poproszę pizzę .
 - Mógłbyś się bardziej wysilić - powiedziałam oburzona .
 - No dobra . Kochana Alexis , która dobrocią i mądrością przewyższa wszystkich , mogłabyś proszę dać mi trochę pizzy? Może być?
 - Dobra , zaliczone , ale nie podlizuj się już .
 - Właśnie , trochę za dużo powiedziałeś - odezwał się w pewnym momencie Hazza .
 - O co ci chodzi? - zapytałam z pytającą miną .
 - Nie , o nic .
 - No powiedz .
 - Powiem ci w innych okolicznościach . Dobrze?
 - Dobrze - przytuliłam się do niego , a on odwzajemnił uścisk .
 - Dobra koniec tych czułości . Idziemy do domu - powiedział Zayn .
 - My też już musimy się zbierać - powiedziała Kate .
 - Właśnie . Już 14 , a na 16 jestem umówiona z pewnym z was - spojrzałam w tym momencie na Stylesa , a on uśmiechnął się do mnie , odwzajemniłam uśmiech .
 - To pa chłopaki! - krzyknęła Katherina .
 - Pa! - również krzyknął Horan . 
 - Cześć! - reszta powiedziała to równocześnie .
 - Pa - Harry pocałował mnie w policzek .
 - Do zobaczenia .
Wyszłyśmy z Nandos , a po chwili usłyszałyśmy , że chłopaki również wyszli . Słychać było , że się wygłupiali i jak Nialler powiedział: "Głupi , głupi, głup! Miałem taką okazję poprosić ją o numer telefonu, ale oczywiście to spieprzyłem!" . Uśmiechnęłam się do mojej przyjaciółki , po czym powiedziałam:
 - Lubisz go?
 - W jakim sensie?
 - Dobrze wiesz w jakim .
 - Tak lubię go! Nawet bardzo , wystarczy?!
 - Tak , taka odpowiedź w zupełności mi wystarczy - powiedziałam z cwaniackim uśmiechem .
 - Nie , nie! O nie , nie , nie , nie , nie , nie , nie ! A tak dla pewności , to jeszcze raz powiem: NIE!
 - Czy ja coś powiedziałam?
 - Nie , ale wiem , co ci chodzi po głowie . Jakby mnie lubił , to by poprosił o ten numer .
 - Ale nie słyszałaś , jak bił się z myślami?! Przecież to widać , że on cię polubił , nawet bardzo .
 - Nie wciskaj mi tu takich kitów , okej?
 - No dobra , zaraz się przekonamy , czy mu na tobie zależy . Dzwonię do Harry'ego - wyjęłam komórkę z kieszeni i wybrałam numer loczka .
 - Halo? - usłyszałam tą jego cudowną , męską chrypkę .
 - Powiedz Kate , że Niall bił się z własnymi myślami , jak tylko wyszedł z Nandos , bo widziałam to , a ona mi nie wierzy - w tym momencie dałam na głośnomówiący .
 - Tak Kate , to prawda . Nialler na prawdę cię polubił i chciały się z tobą spotkać .
 - Taa... Jasne , nie będę wierzyć , póki nie usłyszę tego z jego ust - powiedziała Katherina .
 - Uuu... Niall , mówię ci na prawdę się wkopałeś - usłyszałyśmy głos Louisa .
 - Tak , to prawda , chciałbym się z tobą umówić . Najlepiej by było gdybyśmy się spotkali dzisiaj , albo jutro .
 - No dobrze , teraz to już wierzę . To może w Nandos o 17 , dzisiaj?
 - Dobrze , będę czekał . Do zobaczenia , pa!
 - Pa!
 - Dzięki za pomoc Hazza i do zobaczenia .
 - Nie ma za co , pa - rozłączył się .



Miał być mega długi , a wyszedł średni ;/ . Nie wiem jak Wam , ale mi się średnio podoba .
I teraz tak , jeśli chodzi o nowy grafik , to:
Poniedziałki - postaram się napisać jeden rozdział .
Wtorki - nie będzie notek (no chyba , że organizacyjne)
Środy - (patrz na poniedziałek)
Czwartki - (patrz na środa)
Piątki - (patrz na piątek)
Soboty - postaram się dodać jeden rozdział (dłuższy niż dodaje normalnie ;))
Niedziele - (patrz na sobota)

Myślę , że mi wybaczycie ;DD
Dziękuję Wam za ponad 1700 wyświetleń bloga i komentarze . Oczywiście proszę o więcej i tego i tego ;DD Z góry dziękuję pa;**

6 komentarzy:

  1. " Nie wiem jak Wam , ale mi się średnio podoba ." Kij ci w oko jest super! :D Na prawdę SUPER!
    + Zapraszam do mnie :)
    http://five-girls-one-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta przecież to tylko jest moje zdanie , nie napisałam , że mi się nie podoba -,-
      + zaglądam codziennie , nie martw się ;DD

      Usuń
  2. Ola, Ola 4ever love <3 :D
    + Zapraszamy do nas na ten nowy rozdział ; D
    http://five-girls-one-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina... trochę przesadziłaś z tym "4ever love" . to raczej powinno być skierowane do Louisa ;DD

      Usuń
  3. Świetne ! Czekam na następne . ;))
    zapraszam do mnie . :)

    OdpowiedzUsuń